Наш статут






«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Установчими зборами засновників
ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ВОЛОНТЕРСЬКИЙ РУХ»
«01» липня 2014 р.
Протокол № 1
Голова зборів Черєвко А.В.


СТАТУТ
ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
«ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ВОЛОНТЕРСЬКИЙ РУХ»



СТАТТЯ 1
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ВОЛОНТЕРСЬКИЙ РУХ» є добровільним, неприбутковим громадським об’єднанням, що складається з громадян України та іноземних громадян, які мають спільні інтереси щодо реалізації мети та завдань, передбачених цим Статутом.
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ВОЛОНТЕРСЬКИЙ РУХ» (далі «Організація») створена та діє у відповідності з Конституцією України, Законом України «Про об’єднання громадян», іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом.
Організація поширює свою діяльність на всю територію України.
Організація створюється і діє на засадах добровільності, рівноправності своїх членів, самоврядності, законності, прозорості, відкритості та публічності, відсутності майнового інтересу учасників (членів), виборності та підзвітності органів управління, гласності в роботі.
Повна назва Організації: українською мовою – ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ВОЛОНТЕРСЬКИЙ РУХ», англійською мовою – PUBLIC ORGANIZATION «UKRAINIAN VOLUNTEERS CORPS».
Скорочена назва: українською мовою – ГО «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ВОЛОНТЕРСЬКИЙ РУХ», англійською мовою – PO «UKRAINIAN VOLUNTEERS CORPS».

СТАТТЯ 2
ЮРИДИЧНИЙ СТАТУС ОРГАНІЗАЦІЇ
Організація набуває прав юридичної особи з моменту державної реєстрації у Міністерстві юстиції України згідно з чинним законодавством України.
Для досягнення своєї мети та виконання статутних завдань Організація у встановленому чинним законодавством України порядку має право:
-     представляти та захищати свої права та законні інтереси, а також права та законні інтереси своїх членів, інших юридичних та фізичних осіб в органах державної влади та місцевого самоврядування, в судах, державних підприємствах та установах, громадських об’єднаннях тощо;
-     Організація має право від свого імені укладати угоди, набувати майнових та немайнових прав, нести обов’язки, бути позивачем та відповідачем у суді, арбітражному або третейському суді, представляти законні інтереси і права юридичних та фізичних осіб, мати у власності кошти та інше майно, відкривати рахунки в установах банків у національній та іноземній валюті
-     вільно поширювати інформацію, пов’язану зі статутною діяльністю, пропагувати свої мету, завдання та напрями діяльності;
-     одержувати у порядку, визначеному законом, публічну інформацію від органів державної влади і управління та органів місцевого самоврядування для здійснення своєї статутної діяльності;
-     вносити пропозиції до органів державної влади та місцевого самоврядування;
-     ідейно, організаційно та матеріально підтримувати інші громадські об’єднання, надавати допомогу в їх створенні;
-     брати участь у громадській діяльності, проводити мирні зібрання (збори, мітинги, демонстрації тощо);
-     засновувати засоби масової інформації;
-     виступати учасником цивільно-правових відносин, набувати майнові та немайнові права відповідно до чинного законодавства України;
-     здійснювати, відповідно до законодавства України підприємницьку діяльність безпосередньо або через створені в порядку, передбаченому законом, юридичні особи (товариства, підприємства), якщо така діяльність відповідає меті (цілям) Організації та сприяє їх досягненню;
-     вступати в міжнародні громадські (неурядові) організації, підтримувати прямі міжнародні контакти і зв’язки, укладати відповідні угоди;
-     та інші завдання, що не суперечать чинному законодавству України.
Організація має печатку та штампи зі своїм найменуванням та символікою, зразки яких затверджуються Правлінням. Символіка Організації реєструється у встановленому законодавством України порядку.
Діяльність Організації не обмежується строком.
Організація несе відповідальність за своїми зобов’язаннями належним їй майном. Організація не відповідає за зобов’язаннями держави, а держава не відповідає за зобов’язаннями Організації.

СТАТТЯ 3
МЕТА, ЗАВДАННЯ ТА НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ
Основною метою діяльності Організації є сприяння консолідації свідомих та активних громадян для реалізації та захисту культурних, соціальних, економічних, політичних та інших спільних прав, свобод і законних інтересів своїх членів.
Основними завданнями Організації є:
-     сприяти створенню позитивного іміджу та репутації волонтерської діяльності у широкої громадськості, інвесторів, керівників організацій, органів державної влади України тощо;
-     забезпечувати належну регламентацію волонтерської діяльності;
-     доручати кожному члену Організації такий вид діяльності, що найбільше йому підходить;
-     надавати інформаційно-методичну підтримку діяльності членів Організації, сприяти розвитку зв’язків Організації з міжнародними та національними професійними організаціями;
-     організовувати, здійснювати підтримку та приймати участь у благочинній та соціально важливій діяльності;
-     здійснювати благоустрій та прибирання територій;
-     надавати допомогу різним верствам населення та/або конкретним особам;
-     проводити пропаганду здорового способу життя;
-     вносити пропозиції до органів влади всіх рівнів та управління;
-     делегувати своїх представників до державних органів та установ з метою забезпечення прав, свобод і законних інтересів членів Організації;
-     створення дієвого механізму обміну інформацією, досвідом, спілкування членів Організації;
-     та інші напрями діяльності, що не суперечать чинному законодавству України.

СТАТТЯ 4
ПОРЯДОК УТВОРЕННЯ І ДІЯЛЬНОСТІ СТАТУТНИХ ОРГАНІВ ОРГАНІЗАЦІЇ
Статутні органи Організації обираються на один рік та здійснюють свої повноваження до їх переобрання або відкликання.
Загальні збори – вищий орган управління Організації.
Правління – орган Організації, який діє між Загальними зборами.
Ревізійна комісія – орган Організації, завданням якого є здійснення контролю за інформацією, співпрацею з пресою, співробітництвом з іншими громадськими організаціями, фінансового контролю.
Виконавча дирекція («Дирекція») – виконавчий орган Організації, який сприяє виконанню статутних завдань Організації, рішень Загальних зборів та Правління.
Структурні підрозділи Організації – комісії з профільних питань діяльності Організації.
Відокремлені підрозділи – регіональні осередки Організації.

СТАТТЯ 5
ЗАГАЛЬНІ ЗБОРИ
Загальні збори членів Організації є вищим керівним органом Організації. Загальні збори проводяться не рідше ніж один раз на рік. Головує на Загальних зборах – Президент Організації, або Віце-Президент.
Скликання Загальних зборів (в тому числі і позачергових) здійснюється на вимогу більш ніж 2/3 членів Організації, Правління, Ревізійної комісії на підставі рішення Правління Організації.
Дата, місце проведення та порядок денний Загальних зборів повідомляється членам Організації за двадцять днів до їх початку у письмовій формі рекомендованим листом, факсимільним повідомленням, телеграфом або електронною поштою.
Всі пропозиції щодо порядку денного Загальних зборів члени Організації надсилають до Правління не пізніше, ніж за десять днів до дати скликання Загальних зборів. Рішення про включення питань до порядку денного приймає Правління. Загальні збори розглядають лише ті питання, які надіслані своєчасно та включені до порядку денного.
Загальні збори в надзвичайних випадках приймають рішення про включення до порядку денного та розглядають питання, які подані пізніше вказаного вище строку за умови, якщо за це було подано не менше 2/3 голосів делегатів Організації, що беруть участь (представлені) на Загальних зборах.
Загальні збори вважаються правомочними, якщо на них присутні члени Організації, які в сукупності мають не менше ніж 60 відсотків голосів. Кожен член Організації має один голос. Регіональні осередки Організації можуть брати участь у Загальних зборах через своїх делегатів. Рішення про надання права голосу делегату для участі в голосуванні та прийнятті рішень на Загальних зборах приймається на загальних зборах місцевого регіонального осередку.
До компетенції Загальних зборів належить вирішення будь яких питань статутної діяльності Організації. Загальні збори можуть делегувати Правлінню свої права та повноваження по вирішенню всіх питань, крім питань, що належать до їх виключної компетенції. Принципи та правила розгляду питань Правлінням та прийняття по ним рішень не повинні відрізнятись від принципів та правил, які встановлені для Загальних зборів.
До виключної компетенції Загальних зборів Організації належать такі питання:
-     визначення основних напрямів статутної діяльності Організації;
-     затвердження статуту Організації та внесення змін і доповнень до нього;
-     обрання та відкликання Президента Організації, Віце-Президента Організації за їх заявами;
-     обрання персонального складу Правління терміном на 1 рік з правом переобрання;
-     обрання та відкликання членів Ревізійної комісії терміном на 1 рік з правом переобрання;
-     заслуховування та затвердження річного звіту Правління та Ревізійної комісії про діяльність Організації у поточному році;
-     створення юридичних осіб (товариств, підприємств), а також тимчасових творчих колективів для здійснення статутної діяльності;
-     реалізація права власності на кошти та інше майно Організації;
-     прийняття рішень про припинення діяльності Організації.
Рішення Загальних зборів вважаються прийнятими, якщо за них подано 2/3 голосів присутніх на них членів Організації. Рішення приймається шляхом відкритого голосування.
Робота Загальних зборів, результати голосування та прийняті рішення відображаються в протоколах. Протоколи Загальних зборів підписуються Президентом Організації та секретарем, призначеним Президентом Організації для ведення протоколів. Зберігання всіх протоколів Загальних зборів здійснюється Дирекцією.
Рішення, прийняті на Загальних зборах, набувають чинності з моменту їх прийняття, якщо інше не визначене при їх прийнятті.

СТАТТЯ 6
ПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ
Правління – орган Організації, який діє між Загальними зборами та уповноважений вирішувати усі питання статутної діяльності Організації, крім питань віднесених до виключної компетенції Загальних зборів.
Членами Правління є Президент Організації, Віце-Президент, Виконавчий директор, голови структурних підрозділів Організації, Уповноважений представник відокремлених підрозділів. Персональний склад Правління обирається терміном на п’ять років з правом переобрання.
Правління приймає рішення на засіданнях. Засідання Правління проводяться не рідше, ніж раз у півроку.
Позачергові засідання Правління проводяться на вимогу Президента Організації, Віце-Президента, Ревізійної комісії, Виконавчого директору чи Уповноваженого представника відокремлених підрозділів.
Керівництво роботою Правління здійснює Президент Організації, а у його відсутність – Віце-Президент.
Засідання Правління вважається правомочним за умови присутності на ньому не менше двох третин його членів. Рішення приймаються простою більшістю голосів шляхом відкритого голосування. Якщо голоси членів Правління розділилися порівну, прийнятим вважається те рішення, за яке проголосував Головуючий на засіданні.
В разі неможливості забезпечення кворуму на засіданні Правління, що скликається, для вирішення термінових питань дозволяється проводити голосування шляхом листування. У цьому випадку кожен член Правління своє рішення викладає (посвідчує) у письмовому вигляді. Рішення, прийняте у такому порядку є чинним, якщо у голосуванні взяли участь всі члени Правління.
Засідання Правління протоколюються. Протоколи засідань Правління підписуються Президентом Організації та секретарем, який ним призначається для ведення протоколів. Зберігання всіх протоколів Правління здійснюється Дирекцією.
До виключної компетенції Правління належить вирішення наступних питань:
-     забезпечення статутних завдань, для здійснення яких створено Організацію;
-     пропагує мету та завдання Організації, інформує громадськість про її діяльність;
-     формує та вносить на розгляд Загальних зборів пропозиції з основних напрямів діяльності Організації;
-     затвердження планів статутної діяльності Організації та результатів їх виконання;
-     затвердження річних та поточних фінансових планів, бюджетів Організації;
-     висування звинувачень та прийняття рішень про недовіру Виконавчому директору та посадовим особам Організації;
-     прийняття рішень про створення відокремлених підрозділів та затвердження їх статутів (положень);
-     прийняття рішень про створення відокремлених підрозділів та затвердження положень про їх діяльність;
-     затвердження кандидатур керівників відокремлених та структурних підрозділів;
-     прийняття у члени Організації;
-     затвердження ескізів печатки, штампів та символіки Організації;
-     вирішення питань нагородження та заохочення членів Організації;
-     приймає рішення про заснування засобів масової інформації;
-     має виключне право на тлумачення цього статуту.
Прийняття рішення з інших питань, що обов’язкові для виконання членами Організації і не віднесені до виключної компетенції Загальних зборів.
Рішення, прийняті Правлінням, набувають чинності з моменту їх прийняття, якщо інше не визначене при їх прийнятті.


СТАТТЯ 7
ПРЕЗИДЕНТ, ВІЦЕ-ПРЕЗИДЕНТИ, УПОВНОВАЖЕНИЙ ПРЕДСТАВНИК ВІДОКРЕМЛЕНИХ ПІДРОЗДІЛІВ
Президент, Віце-Президенти та Уповноважений представник відокремлених підрозділів обираються Загальними зборами строком на п’ять років з правом переобрання у відповідності з цим Статутом, та відповідно до його положень здійснюють свої повноваження.
Президент Організації діє від імені Організації без довіреності та представляє її інтереси у відносинах з будь-якими державними, органами, юридичними та фізичними особами та має сукупність невід’ємних прав та обов’язків, а саме:
-     забезпечує незалежність Організації, права та свободи її членів, є гарантом дотримання цього Статуту і чинного законодавства України;
-     здійснює особисте поточне керівництво роботою Організації;
-     здійснює поточне управління майном та фінансовими ресурсами Організації;
-     підписує усі фінансові та банківські документи;
-     організовує підготовку Загальних зборів Організації, головує на них;
-     щорічно звітує перед Загальними зборами Організації, щодо діяльності Організації за звітний період;
-     без довіреності представляє Організацію у вищих державних органах України та інших країн, судах усіх рівнів та спеціалізації, державних та недержавних установах, громадських об’єднаннях, перед всіма третіми особами, подає необхідні заяви, скарги, клопотання тощо;
-     укладає від імені Організації угоди, контракти, договори, здійснює інші правочини, видає довіреності, відкриває рахунки у банківських установах;
-     видає доручення; видає накази, розпорядження, затверджує інструкції та інші обов’язкові для виконання членами Організації документи;
-     підписує всі офіційні документи; має право передавати частину своїх прав та обов’язків посадовим особам Організації;
-     робить заяви від імені організації;
-     перелік обов’язків та повноважень Президента не є вичерпним.
Віце-Президент Організації є заступником Президента Організації. Він виконує обов’язки Президента Організації на час його відсутності або неможливості виконувати ним свої обов’язки.
У разі, якщо Президент Організації не може приступити до своїх обов’язків протягом п’яти місяців, Віце-Президент за дорученням Правління скликає позачергові збори Організації для обговорення становища та питання про керівництво Організацією. Без довіреності представляє Організацію.
Віце-Президент Організації має виконувати окремі повноваження Президента Організації за його дорученням, або за дорученням Правління.
Уповноважений представник відокремлених підрозділів є координатором діяльності відокремлених підрозділів Організації та репрезентує їх позицію по тих чи інших питаннях, що розглядаються під час засідання членів Правління.

СТАТТЯ 8
ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ
Дирекція є виконавчим органом Організації, який здійснює організаційне, матеріально-технічне, інформаційне та інше забезпечення діяльності.
Дирекція утворюється Правлінням за поданням Президента Організації. Керівництво Дирекцією здійснює Виконавчий директор, якого призначають на Загальних зборах строком на рік з правом переобрання.
Засідання Дирекції проводяться не рідше ніж раз у два тижні.
Виконавчий Директор:
-     відкриває рахунки в установах банків;
-     здійснює поточне управління майном та фінансовими ресурсами Організації;
-     підписує усі фінансові та банківські документи;
-     звітує перед Зборами;
-     укладає (за дорученням Президента або Віце-Президента) трудові договори (контракти) з посадовими особами Організації.
Директор діє від імені Організації без довіреності та представляє її інтереси у відносинах з будь-якими державними, органами, юридичними та фізичними особами.
Виконавчий директор здійснює наступні функції:
-     керує дирекцією в межах його повноважень та несе персональну відповідальність за її діяльність;
-     забезпечує виконання рішень, прийнятих керівними органами Організації;
-     бере участь і готує засідання Правління та Загальних зборів Організації;
-     організовує документообіг, діловодство, ведення бухгалтерського обліку та звітності Організації;
-     забезпечує інформаційний зв’язок між організацією та її членами, іншими організаціями.



СТАТТЯ 9
РЕВІЗІЙНА КОМІСІЯ
Ревізійна комісія здійснює контроль за інформацією, співпрацею з пресою, співробітництвом з іншими громадськими організаціями, фінансовий контроль за діяльністю Організації. Ревізійна комісія обирається Загальними зборами у кількості трьох осіб, строком на три роки з правом переобрання, підзвітна та подає їм на затвердження результати проведених перевірок.
Перевірки проводяться Ревізійною комісією за дорученням Загальних зборів, Правління, за власною ініціативою або на вимогу не менш ніж 1/3 членів Організації.
Ревізійна комісія має право вимагати та отримувати від посадових осіб Організації та її членів надання всіх необхідних матеріалів, бухгалтерських та інших документів, а також особистих пояснень.
Ревізійна комісія зобов’язана вимагати скликання позачергових Загальних зборів або Правління, якщо виникла суттєва загроза інтересам Організації, або інтересам її членів, а також у разі виявлення порушень норм цього Статуту або зловживання з боку посадових осіб Організації чи її членів.
Рішення Ревізійної комісії приймаються простою більшістю голосів від кількості присутніх на засіданні членів комісії шляхом відкритого голосування.
Голова Ревізійної комісії, щорічно звітує перед Загальними зборами Організації.
Діяльність Ревізійної комісії регулюється положенням, затвердженим Правлінням Організації.
Члени Правління та Дирекції, а також їх родичі не можуть бути членами Ревізійної комісії.

СТАТТЯ 10
ВІДОКРЕМЛЕНІ ПІДРОЗДІЛИ
Організація може утворювати в установленому чинним законодавством України порядку – філії, представництва.
Рішення про утворення, реорганізацію чи ліквідацію відокремлених підрозділів приймається Правлінням Організації.
Відокремлені підрозділи не мають статусу юридичної особи та керуються у своїй діяльності Статутом Організації та Положенням про відокремлений підрозділ.
Відокремлений підрозділ має вищий керівний орган – збори членів та керівника відокремленого підрозділу (голову).
Керівники відокремлених підрозділів Організації призначаються Президентом Організації за рішенням Правління Організації і діють на підставі довіреності, виданої Організації.
Керівник відокремленого підрозділу організовує його діяльність щодо виконання положень статуту Організації, веде облік членів, що приймаються до відокремленого підрозділу, виконує інші повноваження, надані керівними органами Організації і діє на підставі довіреності, виданої Організацією.
Філія Організації є відокремленим підрозділом, що розташований поза місцезнаходженням Організації та здійснює усі або частину функцій Організації.
Представництво Організації є відокремленим підрозділом, що розташований поза місцезнаходженням Організації та здійснює представництво і захист інтересів Організації.

СТАТТЯ 11
ЧЛЕНИ ОРГАНІЗАЦІЇ, ЇХ ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ
Членство в Організації є добровільним. Членами Організації можуть бути громадяни України та іноземні громадяни, які досягли 14 років.
Кандидати у члени Організації подають на розгляд Президента Організації заяву в довільній формі про бажання вступу.
Після попереднього розгляду всіх наданих документів Президент Організації передає їх на розгляд членам Правління Організації. Рішення про прийом у члени Організації набуває чинності після сплати членом вступного внеску.
Розмір та порядок сплати членських або вступного внесків встановлюють Загальні збори Організації.
Порядок вступу та виходу із Організації регулюється також положенням, затвердженим Правлінням.
Права члена Організації:
-     одержувати необхідну інформацію про діяльність Організації та її керівні органи;
-     вносити пропозиції щодо діяльності Організації на розгляд Загальних зборів і Правління;
-     приймати участь у вирішенні питань діяльності Організації на Загальних Зборах або у складі її керівних органів;
-     звертатися до керівних органів Організації щодо захисту своїх прав, свобод та законних інтересів;
-     оскаржувати дії представників керівних органів шляхом відправлення письмової скарги до Дирекції;
-     користуватись в межах Організації навчально-консультаційною допомогою безкоштовно;
-     вільно виходити з членів Організації.
Обов’язки члена Організації:
-     дотримуватися положень Статуту Організації;
-     брати активну участь у діяльності Організації;
-     регулярно сплачувати членські внески.
Усі керівні органи Організації зобов’язані у 10 денний термін надавати письмово або електронною поштою відповіді на запити чи скарги членів Організації щодо діяльності керівних органів та реалізації статутних завдань.



СТАТТЯ 12
ВИКЛЮЧЕННЯ З ОРГАНІЗАЦІЇ.ТИМЧАСОВЕ ПРИПИНЕННЯ ЧЛЕНСТВА
Будь-який член Організації може бути виключений з Організації у наступних випадках:
-     внаслідок порушення цього Статуту, документів, регламентуючих діяльність Організації;
-     вчинення дій, що дискредитують Організацію, завдають шкоди репутації Організації або інтересам її членів;
-     за несплату членських внесків протягом трьох місяців поспіль чи у разі наявності інших боргів перед Організацією, не сплачених протягом трьох місяців з моменту їх виникнення.
Рішення про виключення члена Організації приймається Правлінням.
Правління може тимчасово призупинити членство у Організації.

СТАТТЯ 13
ВЛАСНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ
Відповідно до чинного законодавства України Організація може мати у власності кошти, майно, матеріальні та нематеріальні активи, необхідні для здійснення її статутної діяльності.
Організація може набувати право власності на кошти та майно, передане їй державою в установленому порядку, пожертвуване громадянами, підприємствами, установами, матеріальні цінності, набуті у відповідності з чинним законодавством України.
Постійним джерелом формування власних ресурсів Організації є: членські внески;
кошти або майно, що надходять безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертвувань, в тому числі внески від спонсорів.
Організація має право на майно та кошти, набуті в результаті господарської та іншої діяльності заснованих нею підприємств.
Організація самостійно й незалежно здійснює права володіння, користування та розпорядження належним їй майном через свої статутні органи в межах їх компетенції.
Організація, засновані нею підприємства, зобов’язані вести оперативний та бухгалтерський облік, статистичну звітність, зареєструватись в органах державної податкової адміністрації та сплачувати до бюджету платежі у порядку й розмірах, передбачених законодавством України.

СТАТТЯ 14
ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ПИТАНЬ, НЕ ПЕРЕДБАЧЕНИХ СТАТУТОМ
При розгляді питань, які не передбачені цим Статутом – рішення з цих питань приймаються Загальними зборами.


СТАТТЯ 15
ПОРЯДОК ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ:
Організація припиняє свою діяльність шляхом реорганізації або саморозпуску.
Припинення діяльності Організації здійснюється:
1)  за рішенням Організації, прийнятим Загальними зборами, шляхом саморозпуску або реорганізації шляхом приєднання до іншої громадської організації;
2)  за рішенням суду про заборону (примусовий розпуск) Організації.
Реорганізація Організації здійснюється за рішенням Загальних зборів, якщо за рішення подано не менше 75 відсотків голосів делегатів Організації, присутніх на Загальних зборах. При цьому всі права та обов’язки, що належали Організації, переходять до її правонаступників.
Саморозпуск Організації здійснюється за рішенням Загальних зборів, якщо за рішення подано не менше 75 відсотків голосів делегатів Організації, присутніх на Загальних зборах, або за рішенням суду.
Орган, який прийняв рішення про саморозпуск, призначає ліквідаційну комісію.
Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно Організації, розраховується з державою та кредиторами, складає ліквідаційний баланс і подає його на затвердження до органу, що її призначив.
Кошти та інше майно Організації, в разі її ліквідації, не можуть перерозподілятися між її членами, а повинні бути передані іншій неприбутковій організації відповідного виду, або за рішенням суду, у передбачених законодавством України випадках, спрямовуються в доход держави.
Організація не може бути реорганізована в юридичну особу, метою діяльності якої є одержання прибутку.

СТАТТЯ 16
ЗМІНИ ТА ДОПОВНЕННЯ
Зміни та доповнення до Статуту приймаються Загальними зборами Організації та в 5-денний термін повідомляються реєструючому органу.




Президент ГО
«ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ
ВОЛОНТЕРСЬКИЙ РУХ»                                                         А.В. Черевко


Немає коментарів:

Дописати коментар

Прошу залишити свій коментар