неділя, 4 травня 2014 р.

Наша команда поповнюється професіоналами

У нашій команді волонтерів з'явився професійний фотограф. Це Оксана Василькова. Тепер передвиборчий процес став ще цікавіший, а основне має яскраве відображення у соцмережах та блозі. Ми вітаємо однодумців та готові скористатися будь-якою допомогою.


Волонтерська футболка своїми руками

Матеріали: 
-біла футболка з вашого гардеробу;
-термотрансферний папір (листок А4 коштує від 8 до 16 грн), на якому звичайним принтером друкуємо дзеркальне відображення малюнка;

Спосіб виготовлення:
-прикладаємо папір до футболки та прасуємо 3 хв.

Результат: 
-мінімум зусиль;
-мінімум витрат
-трохи фантазії =)

Нам все ще потрібні волонтери


Наша адреса: м. Сокаль, вул. Шашкевича, 113 (ІІ поверх)
Контактні телефони: 0964864498 (Мар'яна), 0632565883 (Христина), 0507005266 (Богдан)

Передвиборчий фонд Ольги Богомолець: реквізити та звіт з використання коштів

Кандидат у Президенти України оприлюднила відкрите звернення до виборців, в якому відзвітувала про використання коштів із свого виборчого фонду. Ольга Богомолець також закликала інших кандидатів оприлюднити суми, які вони витрачають в ході кампанії на передвиборчу агітацію.

«Шановні виборці!
Моя передвиборча кампанія спирається на два основні принципи – «свідомі громадяни – проти застарілих політиків» та «політика чесності, моральності, відкритості замість користолюбства, брехні і замовчування».
Єдиний мій спонсор – народ України. Гроші на заставу були зібрані звичайними громадянами і волонтерами. За мною не стоїть жодного олігарха, жодної політичної організації. Я відмовляюся від дуже коштовних методів передвиборної агітації: біллбордів, рекламних роликів на телебаченні та радіо. Це – нераціональні витрати. Шалені кошти, які більшість кандидатів вже витратила і ще витратить на передвиборчу агітацію, доцільніше направити на соціальні потреби людей.
Своєю участю в президентських виборах я хочу довести, що людина без олігархічних капіталів, а лише за підтримки талановитих однодумців і патріотів, може очолити країну. Необхідно нарешті розірвати це замкнене коло – «гроші – влада – гроші». Вважаю одним з головних своїх завдань – зробити інформаційний простір між народом і владою максимально прозорим.
І розпочати хочу з себе!
• Я вдячна всім, хто підтримує мене та допомагає абсолютно безкорисливо, керуючись тільки довірою до мене та надією на зміну системи влади в Україні.
• Завдяки вам на рахунок передвиборчого фонду (з 08 по 21 квітня 2014 року) надійшло 181 495 гривень.
• З них на інформаційне знайомство з моєю програмою, біографією та цінностями, які я сповідую, було витрачено: 84 962 грн. 76 коп.:
- радіо – 2 190 грн. 00 коп.;
- телебачення – 47 811 грн. 50 коп.;
- друковані та інтернет ЗМІ – 25 871 грн. 26 коп.;
- прес-конференції – 2 000 грн. 00 коп.;
- агітаційні передвиборчі матеріали – 7 090 грн. 00 коп.
Згідно витягу з закону України «Про вибори Президента України» (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/474-14), розцінки вартості одиниці друкованої площі та одиниці ефірного часу для проведення передвиборчої агітації не можуть змінюватися протягом виборчого процесу. Засіб масової інформації не може надавати знижку на оплату окремому кандидату на пост Президента України чи партії, що висунула кандидата на пост Президента України. (Закон України Про вибори Президента України (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1999, № 14, ст.81). Зі змінами до Закону України «Про вибори Президента України» (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., N 14, ст. 81, N 28, ст. 237, N 44, ст. 387; 2001 р., N 9, ст. 38; 2003 р., N 27, ст. 209, N 30, ст. 247).
«Я запрошую всіх кандидатів на пост Президента України наслідувати мій приклад та оприлюднити інформацію про обсяг коштів, витрачених на передвиборчу кампанію», - наголосила Ольга Богомолець.
Бажаючі підтримати кандидата на пост Президента України Ольгу Богомолець можуть зробити добровільний внесок до виборчого фонду у відділенні будь-якого банку України, перерахувавши кошти на відповідний банківський рахунок:
Одержувач: ВИБ ФОНД КАНД НА ПОСТ ПУ БОГОМОЛЕЦЬ ОЛЬГА ВАДИМІВНА
Код одержувача: 2418712862
МФО: 380333
БАНК: Філія АТ «Укрексімбанк» в м. Києві
Рахунок: 26401014055896
Платник: Прізвище, ім’я, по батькові
Ідентифікаційний код платника: ___________________
Призначення платежу: +; 3; Прізвище, ім’я, по-батькові; число, місяць та рік народження у форматі ДД.ММ.РРРР; адреса місця постійного проживання фізичної особи; внесок до виборчого фонду кандидата на пост Президента України - Богомолець О.В.
Приклад заповнення поля реквізиту «Призначення платежу»:
+; 3; Іванов Іван Іванович; 17.07.1977; м. Київ, вул. Щорса, 23, кв. 85; внесок до виборчого фонду кандидата на пост Президента України – Богомолець О.В.

субота, 3 травня 2014 р.

Креатив волонтерів із Рівного


Пам'ятка волонтеру

Пам'ятка волонтеру
ВИБОРИ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ: ПЕРЕДВИБОРНА АГІТАЦІЯ

ЗАБОРОНЕНО:

• використання для фінансування передвиборної агітації інших коштів, крім коштів Державного бюджету України та коштів виборчих фондів кандидатів на пост Президента України;
• участь у передвиборній агітації (1) особам, які не є громадянами України; (2) органам виконавчої влади, органам влади Автономної Республіки Крим та органам місцевого самоврядування, правоохоронним органам і судам, їх посадовим і службовим особам у робочий час; (3) членам виборчих комісій під час виконання обов'язків членів виборчих комісій на строк здійснення повноважень;
• поширення у будь-якій формі матеріалів, що містять заклики до ліквідації незалежності України, зміни конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підриву її безпеки, незаконного захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства та розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров'я населення;
• розповсюдження завідомо неправдивих відомостей про будь-якого кандидата на пост Президента України;
• наданням виборцям грошей чи безоплатно або на пільгових умовах товарів, послуг, робіт, цінних паперів, кредитів, лотерей;
• виготовлення та розповсюдження друкованих передвиборних агітаційних матеріалів, що не містять відомостей про установу, яка здійснила друк, або вказівку, що друк здійснено з використанням обладнання відповідно кандидата на пост Президента України, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск, та замовника відповідних матеріалів;
• публікація агітаційних матеріалів в друкованих засобах масової інформації без укладення угоди та надходження коштів на рахунок редакції друкованого засобу масової інформації;
• розміщення політичної реклами в одному блоці з комерційною чи соціальною рекламою, або використання комерційної чи соціальної реклами для здійснення передвиборної агітації у будь-якій формі;
• проведення передвиборної агітації в зарубіжних засобах масової інформації, що діють на території України;
• використання приміщень органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування для проведення заходів передвиборної агітації;
• розміщення агітаційних матеріалів та політичної реклами на будинках і в приміщеннях органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій державної та комунальної форми власності;
• розміщення друкованих передвиборних агітаційних матеріалів, політичної реклами та повідомлень про перебіг виборчого процесу на пам'ятках архітектури, а також у місцях, де вони перешкоджають безпеці дорожнього руху;
• поширення інформаційними агентствами, засобами масової інформації результатів опитування громадської думки, пов'язаного з виборами, без зазначення повної назви організації, що проводила опитування, часу його проведення, території, яку охоплювало опитування, розміру та способу формування соціологічної вибірки опитаних, методу опитування, точного формулювання питань, можливої статистичної похибки, а також протягом останніх двох днів перед днем виборів;

ДОЗВОЛЕНО:
• вільно і всебічно обговорювати передвиборні програми кандидатів на пост Президента України, політичні, ділові та особисті якості кандидатів; 
• вести агітацію за або проти кандидатів;

ФОРМИ ПЕРЕДВИБОРНОЇ АГІТАЦІЇ:

• проведення зборів громадян, інших зустрічей з виборцями;
• проведення мітингів, походів, демонстрацій, пікетів;
• проведення публічних дебатів, дискусій, "круглих столів", прес-конференцій стосовно положень передвиборних програм та політичної діяльності партій - суб'єктів виборчого процесу чи політичної діяльності кандидатів на пост Президента України;
• оприлюднення в друкованих та аудіовізуальних (електронних) засобах масової інформації політичної реклами, виступів, інтерв'ю, нарисів, відеофільмів, аудіо- та відеокліпів, інших публікацій та повідомлень;
• розповсюдження виборчих листівок, плакатів та інших друкованих агітаційних матеріалів чи друкованих видань, в яких розміщено матеріали передвиборної агітації;
• розміщення друкованих агітаційних матеріалів чи політичної реклами на носіях зовнішньої реклами;
• проведення концертів, вистав, спортивних змагань, демонстрації фільмів та телепередач чи інших публічних заходів за підтримки партії - суб'єкта виборчого процесу чи кандидата на пост Президента України, а також оприлюднення інформації про таку підтримку;
• публічні заклики голосувати за або не голосувати за кандидата на пост Президента України або публічні оцінки діяльності кандидата на пост Президента України;
• встановлення інформаційних наметів;
• в інших формах, що не суперечать Конституції України та законам України.

ПРИМІТКА:

• Передвиборна агітація розпочинається кандидатом на пост Президента України наступного дня після дня його реєстрації Центральною виборчою комісією (з 1 квітня) і закінчується о 24 годині останньої п'ятниці перед днем виборів (до 24 години 23 травня).
• Виборцям забезпечується можливість доступу до різнобічної, об’єктивної та неупередженої інформації, потрібної для здійснення усвідомленого, поінформованого, вільного вибору.
• Інформація, що міститься у документах, поданих до Центральної виборчої комісії для реєстрації кандидатів на пост Президента України, є відкритою.

Підготовлено волонтерами для волонтерів