пʼятницю, 9 травня 2014 р.

Звернення до народу України



Дорогі українці, співвітчизники, жителі всіх куточків нашої країни!

Я, Ольга Богомолець, звертаюся до кожного з Вас.

Почуйте мене.

Україну втягують у стан війни. Війни з Росією, війни з «зеленими чоловічками», громадянської війни між жителями України.

Нова влада, як і попередня, не чує людей. Більшість жителів України виступають проти будь-яких військових дій на території України. Я як дружина, мати 4 дітей, лікар і кандидат в Президенти – проти загибелі людей. Я знаю, що таке смерть, не з чуток. Яке горе для кожної сім'ї – втрата рідних і близьких, яка втрата для жінок і дітей – втрата чоловіка або батька.

Вважаю безвідповідальним заклик політиків і інших кандидатів у Президенти до ведення війни з Росією.

Вважаю запізнілими і непрофесійними дії керівників і представників силових структур.

Протягом 10 днів я зустрілася з представниками духовенства, які представляють різні конфесії України, й отримала їх благословення на примирення України.

Після цього я звернулася до чинної влади з проханням надати мені мандат для ведення переговорів між сторонами конфлікту. Моя заяву проігнорували. І це при тому, що я як кандидат у Президенти маю найвищий рейтинг довіри по всій Україні.

- З метою мирного врегулювання конфлікту на Півдні та Сході України, 
- з метою стабілізації ситуації, 
- з метою недопущення війни з Росією та громадянської війни в Україні

як кандидат у Президенти та громадський діяч закликаю усіх кандидатів об’єднатися та провести круглий стіл із громадськістю, дипломатами Європи та Росії. Цей круглий стіл повинен бути в Донецьку. Вкрай необхідно почути, чого хочуть люди цих регіонів та об’єднатися для вирішення конфлікту мирним шляхом.

Закликаю власників телевізійних каналів України протягом 36 годин організувати триденний телемарафон у прямому ефірі з включенням усіх регіонів України та всіх гарячих точок. Щоб із 10 по 12 травня кожен українець мав можливість висловити свою думку про події в країні, щоб кожна сторона була почута, щоб політики й чиновники усвідомили свою відповідальність за життя кожної людини, що живе в Україні, щоб спотвореною телевізійною картинкою не скористалися сили, які хочуть провести фальшивий референдум 11 травня в Донецькій і Луганській областях.

У разі відмови або подальшого ігнорування мого прохання з боку пана Турчинова, представників влади та людей, що визначають наповнення інформаційного простору в Україні, я заявлю про свій перехід в жорстку, але конструктивну опозицію.

Зобов'язуюсь за підтримки українського народу віддано і чесно захищати інтереси української нації, майбутнього наших дітей та онуків. Закликаю всіх, хто поділяє мої цінності та позицію, приєднатися та підтримати мене в боротьбі за мир в Україні та за зміну системи влади в нашій країні.


З любов'ю та відданістю, 
Ольга Богомолець.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Прошу залишити свій коментар